Inceputul

Acesta e prima mea postare de pe blog.

Cine sunt eu?

Nu cred ca merita sa ma prezint acum, sa spun prea multe despre mine pentru inceput.

Cine este Victor Ryuzaki?

Ei, dansul tot eu sunt, defapt mai bine zis e o masca pe care o voi purta aici, pentru a face posibila o neasteptata libertate. Nu va lasati pacaliti de pseudonim, nu sunt fan al anime-urilor, dar acest nume pare sa ma inspire, imi place cum suna. Si prenumele de Victor, probabil ca are legatura cu o sete launtrica de victorie ( desi nu m-as hazarda in comentarii).

Si cine sunteti voi?

Stupida intrebare, evident. Fiecare stie, atat cat stie, sau cat crede ca stie, cine este, nu voi veni eu sa va spun cine sunteti. Dar cred si sper ca acest blog se adreseaza unor oameni inteligenti, carora inca viata nu le-a dat un munte de lectii sub a caror greutate invata pe altii ceea ce nici ei nu stiu.

Sper ca postarile ce vor urma sa fie o lectura placuta si sa ma pot tine de ele.

Lasă un răspuns

