Despre ceva…

Simt un fel de epuizare psihica, cauzata printre altele de zilele grele de la serviciu, dar poate si de distanta dintre ceea ce as dori sa fiu si sa fac, si ceea ce sunt si fac cu adevarat.

Pentru ca deja de prea multe ori imi vine sa imi pun intrebarea: pentru ce toate acestea? Pentru ce ma trezesc in fiecare dimineata la 6 jumate, mananc ceva si plec apoi la serviciu, cu un metrou mereu aglomerat, in care tot timpul imi pare prea cald vara.

Si pentru ca nu inteleg, sau nu vreau sa mai inteleg sensul unor cuvinte precum: datorie, asa trebuie, in numele a …. si aici puteti completa fiecare cu ce doriti. Pentru ca este o imensa amagire, si un lant inrobitor al iluziilor sa cred ca sub soarele de maine va fi altfel. Nu, nu va fi altfel, atata vreme cat nu fac nimic pentru a fi altfel, zilele vor curge intr-o neantrerupta monotonie.

Si ca oricarui deznadajduit imi ramane evident speranta, dar parca imi vine a o refuza, ca pe cea din urma iluzie: speranta ca de maine voi face ceva ca sa fie altfel, iata ultima fortareata a resemnarii. Caci nu, nu vreau sa mai sper intru zadarnicia iluziilor mele.

Ci as vrea ca acum, mai mult ca oricand, sa apuna acest soare al raului ce imi loveste privirea pretinzandu-se lumina salvatoare. Si cu zorii diminietii, cand orice iluzorie speranta va fi apus, atunci poate, ma voi apuca de niste lucruri simple, dar care sa imi schimbe viata.

Pentru ca cred ca nu prin discursuri ample si frumoase,  nu prin sentimente puternice, si nici prin altele asemenea ar fi posibila schimbarea, ci in primul rand prin fapte, prin actiune concreta si concertata. Ramane de vazut doar ce fel de actiune va fi aceasta.

Lasă un răspuns

