Serenitate sau senilitate?

 

Am obosit. Pur si simplu ma simt cam la capatul puterilor, parca mai mult psihic decat fizic. Desi in fond, daca ma intreaba cineva, as spune ca nu am nimic.

Ceva am totusi. Un ceva pe care nu mai stiu nici eu sa il definesc, care ma seaca si oboseste peste masura, imi ia orice farama de liniste, si imi risipeste toata pofta de viata ce as putea sa o am.

Uneori cate un gand fugar imi stralumineaza intunericul din propria-mi minte: iti trebuie un scop in viata! Aiurea totusi, nu stiu ce scop al vietii ar putea sa rezolve un ceva indefinibil.

Alteori insa, cate o idee ce pare sa vina de undeva de departe promite ceva mai mult: nu un scop in viata merita sa cauti, ci o vesnica insufletire. Dar ce e aceasta vesnica insufletire nici eu nu stiu deocamdata…

Lasă un răspuns

